Naam:
wereldzussen.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

'Do more of what makes you happy'

Zussen Linda (1988) en Cindy (1990) houden allebei van reizen en dachten: dat gaan we nu samen doen! Er is een jaar lang gespaard, de banen zijn opgezegd, vrienden en familie zijn subtiel - HAAAAA WE GAAN OP REIS!  - ingelicht. Maar bovenal zijn er heel veel kriebels ontstaan door alle gedeelde dromen over nieuwe culturen, mooie mensen ontmoeten, prachtige tempels, te gekke strandfeestjes en natuurlijk.. De vrijheid. Alles loslaten en openstaan voor nieuwe ervaringen. Wereldzussen op wereldreis!

Over onze reis

Op 2 oktober 2014 vertrekken we; op  2 juli 2015 zetten we weer voet op Nederlandse bodem. Alleen de bestemmingen Tokio - Japan, Bangkok - Thailand en Los Angeles - Californië liggen vast. Verder zullen waarschijnlijk ook de landen Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Singapore en Indonesië worden bezocht. Maar dat alles ligt open! Negen maanden backpacken; een droom die uitkomt. Volg alle voorbereidingen en belevenissen op wereldzussen.reislogger.nl en laat je inspireren om ook te doen waar je blij van wordt.

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Ghana, Griekenland, Guatemala, Honduras, Indonesië, Italië, Jamaica, Japan, Laos, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zwitserland.